Zo vind je een kantoorruimte die past bij jouw bedrijf

Op zoek naar een kantoorruimte die past bij jouw bedrijf en bedrijfsactiviteiten? In dit artikel leggen we je uit wat belangrijke afwegingen zijn bij het kiezen van een kantoorruimte die past bij jouw bedrijf.

1. Wat is een handige locatie voor mijn klanten?

Allereerst de fysieke plek waar je kantoorruimte zich dient te bevinden. Is het voor jouw klanten belangrijk om je te kunnen bezoeken? In dat geval is het slim een kantoorruimte te kiezen die goed bereikbaar is per auto en met het openbaar vervoer. Op die manier kun je jouw klanten gemakkelijk op bezoek laten komen. Bekijk bijvoorbeeld of de kantoorruimte dicht bij een goede verbindingsweg of snelweg ligt en hoe ver de kantoorruimte vanaf het station lopen of fietsen is.

2. Groeipotentie

Ben je op zoek naar een kantoorruimte voor je bedrijf en hoeft deze ruimte niet groot te zijn? Slim is om na te denken over de groei van je bedrijf en het effect hiervan op de behoeftes omtrent een kantoorruimte. Wanneer je bedrijf groter wordt, zijn er dan mogelijkheden uit te breiden binnen het huidige kantorencomplex? Het is handig wanneer je hier flexibiliteit in hebt zodat er geen enorme verhuizing hoeft plaats te vinden wanneer er behoefte is aan meer vierkante meters.

3. Bedrijven in de buurt van jouw kantoorruimte

Wanneer je kiest voor een kantorencomplex is het goed om te weten welke bedrijven zich nog meer binnen het gebouw bevinden. Maak dus vooral kennis met overige huurders en kijk of er een klik is met deze huurders voordat je daadwerkelijk het besluit neemt te gaan huren. Het is natuurlijk niet noodzakelijk om intensief contact te hebben met andere huurders maar het kan voordelen opleveren. Wellicht kun je bijvoorbeeld zaken doen met andere ondernemers binnen het complex.

4. Service

Belangrijke afweging bij het kiezen van een kantoorruimte is aangeboden service. Wanneer je kiest voor huren binnen een kantorencomplex is het belangrijk te checken welk serviceniveau je kan verwachten van de verhuurder. Denk daarbij aan relatief simpele zaken als internetsnelheid maar ook aan andere service-elementen. Zo is het goed om te weten of je het gebouw 24 uur per dag mag betreden, of er een receptie aanwezig is waar je gasten worden ontvangen en of je bijvoorbeeld een mogelijkheid hebt om vergaderruimtes te huren. Tot slot is het belangrijk dat er voldoende parkeergelegenheid is op en rondom het complex en of hiervoor geen extra kosten in rekening worden gebracht.

Laat je geheel vrijblijvend informeren

Laat je vrijblijvend informeren wanneer je interesse hebt in het huren van een kantoorruimte. Ondernemerscentrum Bouwstede helpt je graag met het maken van deze keuze. Ben je op zoek naar een bedrijfsruimte in de regio Ede – Utrecht – Arnhem dan kunnen wij je informeren over ons ondernemerscentrum. Wij bieden full service kantoorruimtes aan op een ideaal gelegen locatie nabij de A12 en A30 in Ede. Meer informatie? Bel ons gerust via: 0318 75 41 11 of stuur een mail naar info@bouwstede.nl.

Meer informatie over onze kantoorruimtes en vergaderruimtes:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *